Noaptea Agenţiilor 2012 - 15 mai

Redacția | 12 Mai 2012

Turism prin agenții. Advertising, BTL, PR Digital. Bonus - cafeneaua Institute si Energiea.

Noaptea Agenţiilor este un proiect iniţiat şi organizat de The Institute și îşi propune să promoveze creativitatea românească, implicând agenţiile de comunicare într-o serie de evenimente interactive ce au loc simultan, pe parcursul aceleiaşi nopţi, în sediile agenţiilor, dar şi în spaţii conexe. Evenimentul, ajuns la cea de-a treia ediţie, va avea loc anul acesta pe 15 mai, în sediul celor 24 de agenţii participante şi la cafeneaua Institute, The Café.
 
Destinații:

Agenţiile care participă anul acesta sunt: 2 Parale, 2activePR, Arena Advertising Key, Chelgate, Cohn&Jansen JWT, DC Communication, Digital Star, Energiea/Agenţia de vis, Free Communication, G2, Lowe, HIPPOS, iLeo, Infinit Solutions, Jazz, Leo Burnett, pastel, Propaganda, Pygmalion, Saatchi & Saatchi, Smart, The Geeks, The Practice şi The Public Advisors.

Scurt istoric

Prima ediție a evenimentului a avut loc în 2010, în cadrul festivalului ADOR. Mai mult de 2000 de vizitatori au participat la evenimentele celor 11 agenții participante. A doua ediție a evenimentului a avut loc pe 17 octombrie 2011, a reunit 16 agenții participante și aproape 2000 de participanti.

Special guest - Energiea
 
De Noaptea Agenţiilor Energiea construiește un departament de creație. Poți să arăți ce știi rezolvând brief-uri experimentaliste Grolsch pe muzică mixată de creativi: Octav Gheorghe, Şerban Alexandrescu, Iulian Fecioru şi Tuan Nini.
 
Tot la Energiea te așteaptă un atelier de tehnici tipografice şi legătorie de carte ca la începutul secolului trecut: poţi învăţa să foloseşti prese vechi, autentice, o mașină de îndoit cotoare Karl Krause datând din 1930, o litopresă Alexanderwerk de prin 1911, precum și prese de mână.
Pin It email