Cărtureşti ne ghiceşte în cărţi

Redacția | 13 Mar 2012

Librăriile Cărturești au lansat campania de promovare a lecturii

Trei colaje din coperte care formează siluete, acesta este aportul creativ al agenței JANDL, din Bratislava, cu care Cărturești a lucrat pentru o nouă campanie de promovare a lecturii.

Eugen Suman, copywriter JANDL:
"Mă bucur că am putut promova un brand care mi-e drag şi un obicei pe care aş vrea să-l văd preluat de cât mai mulţi oameni – cititul. La fel de mult mă bucur şi că libraria a dat undă verde proiectului şi s-a implicat la fel de mult ca noi.
Încă nu ştim care va fi impactul social al campaniei, dar şi dacă facem doar zece oameni care n-au mai pus mâna pe o carte de nu ştiu când să se apuce din nou de citit, pentru mine e un succes."

Daniel Voinea, manager de comunicare Cărturești:
"(...) o campanie de promovare a lecturii, indiferent cine este clientul, aduce beneficii pentru toţi cei care activează în domeniu. Cu atât mai mult în cazul în care clientul este Cărtureşti, un brand care a cîştigat foarte mulţi adepţi punând accentul pe plăcerea şi universul lecturii, mai puţin pe vânzarea de carte (pe care o vedem ca pe o consecinţă). Publicul (de carte) este în schimbare, dar nu înseamnă că e mai puțin activ; dacă îl privim ca pe o stafie a ceva ce a existat cândva, nimeni nu știe exact când, nu vom câștiga noi citititori, dimpotrivă. Apreciez optimismul și simplitatea mesajului campaniei propuse de JANDL, nu doar soluția creativă."

Agentie: JANDL Bratislava
Creative Director: Pavel Fuksa
Copywriter: Eugen Suman
Art Directors: Alexis Blanco, Lucia Čermáková, Matus Nemcik
Illustrator/3D Artist: Ivan Holic
Pin It email