Visual Playground prezintă: Behance Portfolio Reviews, Then & Now şi un workshop de bandă desenată

Redacția | 05 Mai 2015

Trei evenimente powered by Visual Playground în perioada 16 - 23 mai, sub umbrela Romanian Design Week.

BEHANCE PORTFOLIO REVIEWS

Duminică, 17 mai, de la ora 14:00, are loc o nouă ediție Behance Portfolio Reviews în București. Gazda este mansarda Acuarela, iar evenimentul vizează portofoliile locale de ilustrație și graphic design. Reviewerii de portofolii sunt ilustratori îndrăgiți și designeri profesioniști:

ILUSTRAȚIE
►Noper
►Sinboy
►Alexandru Lazăr
Ioana Șopov

GRAPHIC DESIGN
►Eugen Erhan
►The Type Collective
Radu Manelici
►Solène Cesbron

* Înscrierile sunt pe bază de portofoliu (sau măcar un link la profilul de Behance) se fac AICI până cel târziu vineri, 15 mai (la 12 noaptea). *

Cei 40 de participanți selectați vor fi împărțiți în grupuri, iar fiecare grup va avea atribuit un „group leader” dintre invitații de mai sus, cu care vor discuta pe parcursul a maximum două ore.

EXPOZIȚIA THEN & NOW

Sâmbătă, 16 mai, de la 7 seara, ne vedem la Acuarela Bufet, pentru vernisajul expoziției colective de graphic design și ilustrație Then & Now. Designerii și ilustratorii invitați, participanți ai ediției Visual Playground 2013, își expun Fricile de-atunci alături de Progresul de-acum: o lucrare veche - temă de școală, în contrast cu una nouă - temă de expoziție.

Cei 20 de artiști care au crescut în 2 ani cât alții în 10 și au spus prezent la strigarea catalogului Visual Playground sunt: Alina Bohoru, Vadim Ciocazan, Rareș Cinteză, Alina Colceag, Cristiana Costin, Andrei Cotruț, Ioana Lupașcu, Laura Miclea, Andrei Mihăescu, Alexandru Parascan, Radu Osaciuc, Giorge Roman, Alice Stoicescu, Dan Tase, Andra Tecucianu, Daniel Tristan, Mădălina Țânțăreanu, Biliana Velikova, Răzvan Vidican, Andreea Vlad.

Bonus la fața locului: o porție de vizualuri caleidoscopice proiectate pe pereți și oameni, cu seturi puse deoparte de Paula Rusu pe fundal.

Expoziția va putea fi vizitată pe parcursul desfășurării Romanian Design Week, zilnic, de la 11 dimineața până la 12 noaptea.

COMIC BOOK WORKSHOP

Sâmbătă, 23 mai, de la ora 12:00, va avea loc un blind date artistic colectiv în mansarda Acuarela. George Roșu a scris un comic story pe care l-a lăsat golaș ca să fie desenat de niște oameni care (încă) nu se cunosc între ei. Pornind de la replicile scrise de artist, practicanții și practicienii de ilustrație și bandă desenată sunt invitați la un workshop fun, moderat de ilustratoarea Ioana Șopov.

Participanții cu talent la mânuit creioane, markere și pensule, sunt invitați să se dezlănțuie pe câte un panel blank urmărind singurul indiciu extras - un caption, un sound effect sau un speech balloon, după noroc. La final, după ce termină toată lumea de desenat, panelurile vor fi aranjate conform firului narativ și expuse în Acuarela.

* Accesul participanților este gratuit, pe baza portofoliilor trimise la hello@visualplayground.ro, până cel târziu joi, 21 mai, ora 23:59.*
Locuri disponibile: 25.

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

Behance Portfolio Review Week este un eveniment global care are loc în săptămâna 11-18 mai 2015, în paralel, în mai multe orașe din toată lumea. Este un eveniment organizat de creativi voluntari care adună ilustratori, designeri, fotografi, art directori pentru a oferi feedback participanților pe baza portofoliilor lor de pe Behance.net. Artiștii la început de drum dar și cei cu experiență sunt invitați să participe pentru networking, idei și tips & tricks de la mai marii industriilor creative din orașul lor.

Visual Playground reunește și împrietenește tineri designeri aspiranți și profesioniști prin workshop-uri intensive de design, conferințe tematice și sesiuni educativ-distractive de feedback, schimb de know-how și voie bună. Workshop-urile și evenimentele Visual Playground nu presupun taxe de participare, pasionații de ilustrație, graphic design, typography, editorial și character design, branding sau art direction fiind selectați în urma evaluării portofoliilor înscrise.