WWF-România caută un vizual creativ pentru tricoul oficial Earth Hour

Redacția | 11 Feb 2013

Și lansează concursul „Fă un tricou care să lumineze pe întuneric”.

Concursul face parte din campania Earth Hour 2013 (Ora Pământului) organizată de WWF-România. Anul acesta sărbătorim Earth Hour pe 23 martie, la ora locală 20.30, prin stingerea luminilor în intervalul 20:30-21:30. 
 
Ce se cere?
Un desen care să facă trimitere într-un mod original și inedit la esența Earth Hour – Fiecare dintre noi poate schimba lumea. Creativ, dar nu neinteligibil. Ingenios, dar ușor de înțeles. Și care să te facă să îl porți și după 23 martie.
 
Ce se întâmplă cu desenul?
Este imprimat pe un tricou negru, cu ajutorul partenerului Green Cat. Acesta va fi tricoul oficial Earth Hour și va merge la vânzare. Fondurile strânse vor fi utilizate pentru proiectele de conservare derulate de WWF în România. Apoi, pe 23 martie, toți invitații la evenimentul oficial Earth Hour și tot staff-ul WWF vor purta tricoul.
 
Durata concursului
-       înscriere, prin trimiterea lucrării: 11 februarie 2013 – 22 februarie 2013
-       evaluare: 25 februarie 2013 – 26 februarie 2013
-       anunțarea câștigătorului: 27 februarie 2013

Restricții:
-       nu se trece data de 23 martie pe tricou
-       nu se folosesc nuanțe, ci numai culori pline. Maxim 6
-       nu este acceptată utilizarea de motive pornografice
-       sau  aluzii la vicii precum fumat, alcool sau droguri
-       sau utilizarea, în mod batjocoritor, de elemente sau motive religioase. 
 
În ce format și unde se trimit lucrările?
Scanate, pe mail, la adresa office@wwfdcp.ro. Autorul desenului câștigător va fi invitat la finalul concursului la sediul WWF-România pentru a cunoaște echipa și pentru a aduce lucrarea, în original. Dar și pentru o scurtă sesiune de autografe.
 
Cine jurizează?
Echipa Earth Hour din cadrul organizației WWF-România și echipa de creație din cadrul agenției Headvertising.
 
Premiul:
Autorul tricoului câștigător primește un internship în departamentul de creație al agenției Headvertising.

***
Regulamentul concursului, formularul de înscriere, precum şi alte detalii legate de competiţie sunt disponibile pe website-ul oficial al campaniei: www.ora-pamantului.ro.
 
Despre WWF (World Wide Fund for Nature):
Înfiinţată în anul 1961, WWF este una dintre cele mai importante organizaţii internaţionale care derulează proiecte pentru conservarea naturii, în peste 100 de ţări. Misiunea WWF la nivel global este să oprească degradarea mediului înconjurător şi să construiască un viitor în care oamenii trăiesc în armonie cu natura. Mai multe detalii la: www.wwf.ro.
 
Despre Earth Hour
Earth Hour a apărut ca un răspuns la o întrebare simplă: cum îi putem determina pe oameni să conştientizeze una din cele mai mari ameninţări actuale, schimbările climatice? Replica a venit de la WWF Australia, concretizată într-o campanie care promova un gest pe cât de simplu, pe atât de puternic: stingerea luminilor. Se întâmpla pe 31 martie 2007, la Sydney, când 2 milioane de case şi sedii de companii australiene au stins luminile timp de o oră. Ora Pământului. În 2011, comunitatea de susţinători Earth Hour a atins 1.8 miliarde de oameni, din 5200 de oraşe, din peste 135 de ţări.
Pin It email